Veel gestelde vragen

Bestellen

Wat is de levertijd?

Bestel je vandaag, dan word je bestelling de volgende werkdag verzonden. Je hebt je pakketje dus binnen twee werkdagen in huis!

Hoe bestel ik iets bij GadgetBusiness.nl?

Ga naar GadgetBusiness.nl, zoek het product wat je wilt. Plaats het in je winkelwagen en ga verder naar afrekenen. Zo simpel is het!

Kan ik mijn pakketje ook ophalen?

Het is niet mogelijk je pakketje bij ons af te halen, wél kunnen we het pakketje af laten leveren bij een PostNL afhaalpunt.

Er ging iets mis met bestellen, wat moet ik doen?

Vooral geen zorgen maken! Stuur ons een berichtje per mail, Facebook, vermeld het probleem met bestelnummer en we lossen het zo snel mogelijk op. Of bel even naar onze klantenservice : 085 – 001 43 68

Krijg ik korting bij een grote bestelling?

Wilt u van hetzelfde product 10 of meer stuks bestellen? Neem dan contact met ons op voor een voorstel!

Betaling

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Betalen kan met de standaard betaalmethodes: iDeal, PayPal, Mistercash, Sofort, Creditcards, Bitcoin, Electroneum en met Klarna heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen!

Kan ik veilig betalen?

Samen met Mollie kunnen wij garanderen dat u kunt betalen in een veilige omgeving.

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is mogelijk met Klarna.

Er ging wat mis met de betaling, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op en vermeld je bestelnummer, dan lossen we het zo snel mogelijk op!

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen vermeld op onze webshop zijn inclusief BTW.

Komen er nog extra kosten bij mijn bestelling?

Iedereen heeft een hekel aan onverwachte bijkomende kosten, wij ook! Daarom zijn er geen bijkomende kosten integendeel, verzending én retourneren is gratis!

Retourneren en ruilen

Is retourneren gratis?

Niks is irritanter dan een verkeerd product besteld te hebben, daarom kun je bij ons gewoon gratis retourneren.

Hoe moet ik een product retourneren?

Om een product te retouren verwijzen we je naar de verzending en retour pagina. Direct naar het retour portaal? Klik dan hier.

Ik heb een product ontvangen wat ik niet had besteld

Product retourneren? Kijk dan bij verzending & retour of  open meteen het retour portaal hier!

Bezorging

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Heb je een bestelling geplaatst? Dan kun je deze binnen 2 werkdagen verwachten!

Door wie wordt mijn pakketje bezorgd?

Wij werken samen met PostNL, DHL and DPD. Afhankelijk van wie het snelste kan leveren zal het pakketje bezorgen.

Leveren jullie ook in België?

Natuurlijk, en verzenden en retourneren is helemaal gratis!

Over ons

Wat is jullie retouradres?

GadgetBusiness.nl
Luijksgestelstraat 4 (Geen bezoekadres)
5045XG, Tilburg
Nederland

Hoe kan ik jullie bereiken?

Per telefoon, mail of Facebook!

Waar komen jullie producten vandaan?

Het merendeel van onze producten wordt geproduceerd in China en Amerika.

Neem contact met ons op

Heb je een vraag? Bekijk dan eerst of je vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Zo niet, dan kun altijd met ons contact opnemen! Wil je contact met ons opnemen voor een vraag, klacht, bestelling of gewoon om een praatje te maken? Je kunt ons bereiken per telefoon, mail, post, facebook en ons contactformulier! We proberen je vraag altijd binnen 24 uur te beantwoorden!

Contactgegevens:
GadgetBusiness.nl
5045XG, Tilburg
Nederland

Adres:
GadgetBusiness.nl
Luijksgestelstraat 4 (Geen bezoekadres)
5045XG, Tilburg
Nederland

Telefoonnummer:  085 – 001 43 68
E-mail: info@gadgetbusiness.nl

KvK nummer: 61786322
BTW nummer : NL220398525B01